Raport przykładowy
Przedstawiamy przykładowy raport dla przykładowego pojazdu. Zakres zawartych w nim danych może się różnić od zakresu danych w raportach o innych pojazdach, ponieważ dla każdego pojazdu zakres dostępnych nam danych źródłowych może być inny. Zakres danych weryfikowanych podczas przygotowywania raportu udostępniany jest przed zakupem raportu w jego bezpłatnej części.
Lista czynności serwisowych
2011 Volkswagen Golf
WVWZZZ1KZBW116235
Lista czynności serwisowych
Wykaz podstawowych czynności koniecznych do wykonania w związku z eksploatacją pojazdu
- Czynności w ujęciu:
- Wiek pojazdu:
- 14 lat (2010)
- Aktualny przebieg:
- km
- Ustawienia przebiegu:
Czynności serwisowe są to rutynowo wykonywane prace mające na celu dalsze sprawne użytkowanie pojazdu. Przedstawione zostały w dwóch wariantach - czasowym - gdzie zakres i ilość czynności zależna jest od wieku pojazdu oraz w ujęciu dystansowym, gdzie zakres i ilość czynności dostosowano do przebiegu pojazdu. Orientacyjna wycena części czy napraw, ma za zadanie unaocznić ci przyszłe wydatki związane z użytkowaniem danego pojazdu.
Przebieg | Opis |
---|---|
|
|
120.000 km |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
Świeca zapłonowa
Olej przekładni automatycznej
Filtr kabinowy
|
135.000 km |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
|
150.000 km |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
|
165.000 km |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
|
180.000 km |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
Świeca zapłonowa
Wkład filtra powietrza
Olej przekładni automatycznej
Filtr kabinowy
|
195.000 km |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
|
210.000 km |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
|
225.000 km |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
|
Czas | Opis |
---|---|
14 lat |
|
12 lat |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
Świeca zapłonowa
Wkład filtra powietrza
Płyn sprzęgła
Płyn hamulcowy
Filtr kabinowy
|
13 lat |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
|
14 lat |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
Płyn sprzęgła
Płyn hamulcowy
Filtr kabinowy
|
15 lat |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
|
16 lat |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
Świeca zapłonowa
Płyn sprzęgła
Płyn hamulcowy
Filtr kabinowy
|
17 lat |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
|
18 lat |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
Wkład filtra powietrza
Płyn sprzęgła
Płyn hamulcowy
Filtr kabinowy
|
19 lat |
Olej silnikowy
Filtr oleju silnikowego
|
Opis oznaczeń:
- Czynność serwisowa
- Czynność okresowa
- Orientacyjny koszt robocizny
- Orientacyjny koszt części oryginalnych
- Orientacyjny koszt części zamiennych
Wyjaśnienia i zastrzeżenia
- W raportach o pojazdach podawane są informacje o zdarzeniach związanych z tymi pojazdami, które nazywamy „zdarzeniami”. Należy przez to rozumieć istotne zdarzenia dotyczące pojazdu, mogące mieć wpływ na ocenę jego stanu technicznego lub wartości, w szczególności zdarzenia szkodowe, naprawy (na gwarancji i pogwarancyjne) lub akcje serwisowe. W opisie zdarzenia mogą być podane w szczególności wartości szkód lub napraw według rzeczywiście poniesionych kosztów lub ich wyceny, a także odczyt licznika pojazdu. Wyceny mogą być przygotowywane np. dla właściciela, zakładu ubezpieczeń lub warsztatu, w tym np. na potrzeby sprawy sądowej. Kilka zdarzeń ujawnionych w raporcie dotyczy zwykle różnych zdarzeń, ale może też dotyczyć tego samego zdarzenia, np. może to być kilka wycen przygotowanych w różnym czasie dla różnych zakładów ubezpieczeniowych lub warsztatów, albo dla właściciela.
- Zakres danych w raporcie, w tym wystąpienie zdarzeń, udostępniany jest przed zakupem raportu, w jego bezpłatnej części. Dane w raporcie prezentowane są na podstawie dostępnych nam w danej chwili informacji dotyczących określonego numeru VIN. Pochodzą one z różnego rodzaju baz danych, informacji powszechnie dostępnych (w szczególności w internecie) oraz źródeł własnych. Dane te mogą nie być aktualne na chwilę udostępnienia ich w naszym raporcie, ponieważ zostały zebrane wcześniej i z czasem mogą ulegać zmianie, w szczególności w wyniku używania pojazdu i zdarzeń. Dane o najświeższych zdarzeniach dotyczących pojazdu mogą nie być jeszcze dostępne. Pomimo naszych starań, aby raporty były jak najbardziej aktualne i kompletne, nie ma możliwości weryfikowania zawartych w nich danych ze stanem faktycznym (technicznym) pojazdu na moment wygenerowania raportu. Może się też zdarzyć, że dane zostały błędnie zapisane u źródła, a nasz raport niestety taki błąd powiela, czego nie jesteśmy w stanie zweryfikować. W związku z tym nasz system i uzyskane z niego raporty o pojazdach należy traktować jedynie jako narzędzie pomocnicze do oceny historii i stanu danego pojazdu, a następnie zawsze bezpośrednio zbadać aktualny stan faktyczny tego pojazdu i jego dokumenty, szczególnie przed podjęciem decyzji o jego nabyciu.
- W przypadku zauważenia niezgodności danych o pojeździe w raporcie ze stanem rzeczywistym prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym.
- Historia sprawdzeń danego numeru VIN w naszym serwisie podawana w raportach dotyczy sprawdzeń w wersji płatnej i bezpłatnej. Nie zawiera ona kompletnych i aktualnych danych, ponieważ z powodów technicznych jest uzupełniana z pewnym opóźnieniem w stosunku do stanu obecnego.
- Dokładamy starań, aby autorski system tłumaczeń dokonywał pełnego i logicznego tłumaczenia danych źródłowych na wszystkie języki z zachowaniem zasad gramatyki, jednak ze względu na automatykę tłumaczenia wyniki mogą zawierać słowa w językach obcych lub błędy językowe. Wszelkie treści i znaki graficzne zamieszczone w raporcie oraz na naszych stronach są chronione prawami autorskimi przysługującymi Autoiso sp. z o.o.
- Pełna informacja prawna dotyczącą raportu znajduje się w Regulaminie dostępnym na naszej Stronie.