DSR, a zng. Dynamic Steering Response to nic innego jak dynamiczna odpowiedź sterowania, a więc system podpowiedzi ruchu kierownicy. Jeżeli zachodzi taka potrzeba, system DSR jest w stanie automatycznie wykonać lekki manewr kierownicą, który kontruje moment obrotowy auta przy poślizgu. Uznać można go więc za innowacyjny system, który wspomaga układ ESP w sytuacjach kryzysowych.
Zasada działania układu Dynamic Steering Response
Układ ESP sprawdza się w przypadku wystąpienia zagrożenia poślizgiem. To może mieć na przykład miejsce podczas hamowania na nawierzchni o różnej przyczepności. System ten przyhamowuje koło, które wpada w poślizg, ale zazwyczaj przekłada się to na wydłużenie drogi hamowania. Dzięki Dynamic Steering Response i ingerencji w tor jazdy kierownicą droga hamowania samochodu jest krótsza aniżeli przy zastosowaniu samego układu ESP. Tym samym współdziałanie obydwu systemów podnosi poziom bezpieczeństwa w sytuacjach kryzysowych.