W 1992 rozpoczęto produkcję BMW 3-Series (E36) . 325td należy do autosegmentu D i do klasy pojazdów typu Medium car.

W artykule przeczytasz

W 1992 rozpoczęto produkcję BMW 3-Series (E36) z napędem na tylną oś. BMW 3-Series należy do klasy pojazdów typu Medium car zaliczanych do autosegmentu D.

Model oferowany w wersji nadwozia typu Sedan – 4 drzwiowe i 5 miejscowe. BMW 3-Series (E36) wyposażony jest w system ESP – elektroniczny układ, który podczas pokonywania zakrętów stabilizuje tor jazdy samochodu. Wymiary tego modelu 3-Series (E36) to 4433mm długość, 1698mm szerokość i 1393mm wysokość. Masa samochodu to 1335kg, a całkowita dopuszczalna masa wynosi 1795kg.

Silnik o pojamności 2498cm3 osiąga moc 85kW co po przeliczeniu daje 115 koni mechanicznych, która generowana jest przy 4800nm/1900obr. Silnik zamontowany jest wzdłużnie z przodu pojazdu. Auto zostało wyposażone w silnik diesla. Średnie zużycie paliwa jest na poziomie 6.9 litra na 100km, a zbiornik paliwa zmieści 65 litrów. Tym samochodem przyspieszymy do 100 kilometrów na godzinę w 12.0sek., a prędkość maksymalna jaką osiągniemy to 198km/h.

Zawieszenie w BMW 3-Series z przodu to Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator, a z tyłu to Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator. Układ hamulcowy z przodu to Tarcze wentylowane, a z tyłu są to Tarcze niewentylowane.

Model i platforma 3-Series (E36)
Rozstaw osi 2700 mm
Rozstaw kół z przodu 1418 mm
Rozsraw kół z tyłu 1431 mm
Długość 4433 mm
Szerokość 1698 mm
Wysokość 1393 mm
Masa własna 1335 kg
Masa dopuszczalna 1795 kg
Pojemność bagażnika 435 litry
Maks. masa przyczepy 1200 kg
Pojemność zbiornika 65 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 2498 cm3
Ilość cylindów L6 (Rzędowy – 6 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 2
Układ rozrządu OHC
Moc silnika 115KM (85kW) przy 4800obr.
Moment obrotowy 222nM przy 1900obr.
Położenie silnika Wzdłużnie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 80.0×82.8 mm
Stopień sprężania 22
Rodzaj zasilania paliwem Diesel wtrysk pośredni
Doładowanie silnika / turbo Turbo doładowany
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Sedan
Ilość drzwi 4
Ilość siedzeń 5
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia ręczna 5 biegowa lub skrzynia automatyczna 4 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na tył
Zawieszenie z przodu Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator
Hamulce z tyłu Tarcze niewentylowane
Wielkość opon 185/65 R 15 H
Osiągi
Prędkość maksymalna 198 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph 12.0 sec
Rodzaj paliwa Diesel
Spalanie 6.9 litra/100km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
0
Skrzynia biegów
0
Układ jezdny
0
Układ hamulcowy
0
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
0
Wykończenie
0
Przestrzeń
0
Wyciszenie
0
Wentylacja/ogrzewanie
0
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
0
Koszty eksploatacji
0
Koszty dużych napraw
0
Spalanie w mieście
0
Spalanie w trasie
0
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Odtwórz wideo

Przeczytaj też:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Twoich danych jest Autoiso Sp. z o.o., nr KRS: 0000840558, adres: ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice, Polska. Możesz się z nami kontaktować również przez e-mail: pomoc@autoiso.pl.

Możemy przetwarzać Twoje dane udostępniane nam podczas kontaktu z nami, które mogą stanowić dane osobowe, w szczególności: adres e-mail, nr telefonu, imię i nazwisko, dane z portali społecznościowych oraz treść wiadomości. Robimy to na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów, w celu komunikacji z Tobą, dla ochrony przed roszczeniami i realizacji roszczeń, przez okres do 6 lat od roku, w którym zakończono korespondencję, lub do zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu. Udostępnienie tych danych jest konieczne do komunikacji.

Możemy ujawniać Twoje dane podmiotom, z którymi współpracujemy i które przetwarzają te dane w naszym imieniu (odbiorcy danych) w celu świadczenia dla nas usług z zakresu: hostingu, informatyki, statystyki i analityki, marketingu, oprogramowania do zarządzania firmą i bazą kontaktów oraz komunikacji elektronicznej, księgowości i doradztwa prawnego. Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jedynie do Państw lub podmiotów zapewniających stopień ochrony danych osobowych odpowiadający regulacjom UE, w szczególności stosujących tzw. standardowe klauzule umowne UE.

Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia ich, a także do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub jego odpowiednika w innym państwie UE.

Więcej informacji o przetwarzaniu przez nas danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Co jest najważniejsze przy wyborze samochodu z drugiej ręki?