BMW 3-Series (F30) to samochód osobowy produkowany od 2013 roku. Samochód należy do klasy Medium car, który zaliczany jest do autosegmentu D.

W artykule przeczytasz

W 2013 rozpoczęto produkcję BMW 3-Series (F30) z napędem na tył. Samochód należy do klasy Medium car, który zaliczany jest do autosegmentu D.

Ten model produkowany był z nadwoziem typu Kombi w wersji z 5 drzwiami i 5 miejscami. Samochód w standarcie wyposażony jest w ABS – system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania oraz ESP – system stabilizujący tor jazdy p;ojazdu. 3-Series (F30) w nadwoziu typu Kombi ma 4624mm długości, 1811mm szerokości i 1429mm wysokości. Waga 3-Series (F30) wynosi 1485kg, a całkowita dopuszczalna waga to 1960kg.

Jednostka napędowa położona jest wzdłużnie z przodu pojazdu. Pojemność tego silnika to 1995 cm3, a moc którą generuje to 105kW, czyli 143KM, którą osiąga przy 4000nm/1750obr. Ta wersja BMW 3-Series (F30) posiada silnik diesla. Średnie spalanie możemy osiągnąć na poziomie 4.5 litra na 100km, a do zbiornika paliwa nalejemy 57 litrów. Do setki auto rozpędza się w 9.2sek., a prędkość maksymalna to 210km/h.

Zawieszenie w BMW 3-Series z przodu to Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator, a z tyłu to Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator. Układ hamulcowy z przodu to Tarcze wentylowane, a z tyłu są to Tarcze wentylowane.

Model i platforma 3-Series (F30)
Rozstaw osi 2810 mm
Rozstaw kół z przodu 1543 mm
Rozsraw kół z tyłu 1583 mm
Długość 4624 mm
Szerokość 1811 mm
Wysokość 1429 mm
Masa własna 1485 kg
Masa dopuszczalna 1960 kg
Pojemność bagażnika 495-1500 litry
Maks. masa przyczepy 1600 kg
Pojemność zbiornika 57 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 1995 cm3
Ilość cylindów L4 (Rzędowy – 4 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Moc silnika 143KM (105kW) przy 4000obr.
Moment obrotowy 320nM przy 1750obr.
Położenie silnika Wzdłużnie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 84.0×90.0 mm
Stopień sprężania 16.5
Rodzaj zasilania paliwem Bezpośredni wtrysk
Doładowanie silnika / turbo Turbo doładowany
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Kombi
Ilość drzwi 5
Ilość siedzeń 5
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia ręczna 6 biegowa lub skrzynia automatyczna 8 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na tył
Zawieszenie z przodu Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator
Hamulce z tyłu Tarcze wentylowane
Wielkość opon 205/60 R 16 V
Osiągi
Prędkość maksymalna 210 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph 9.2 sec
Rodzaj paliwa Diesel
Spalanie 4.5 litra/100km
Emisja co2 119 g/km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
0
Skrzynia biegów
0
Układ jezdny
0
Układ hamulcowy
0
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
0
Wykończenie
0
Przestrzeń
0
Wyciszenie
0
Wentylacja/ogrzewanie
0
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
0
Koszty eksploatacji
0
Koszty dużych napraw
0
Spalanie w mieście
0
Spalanie w trasie
0
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Odtwórz wideo

Przeczytaj też:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Twoich danych jest Autoiso Sp. z o.o., nr KRS: 0000840558, adres: ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice, Polska. Możesz się z nami kontaktować również przez e-mail: pomoc@autoiso.pl.

Możemy przetwarzać Twoje dane udostępniane nam podczas kontaktu z nami, które mogą stanowić dane osobowe, w szczególności: adres e-mail, nr telefonu, imię i nazwisko, dane z portali społecznościowych oraz treść wiadomości. Robimy to na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów, w celu komunikacji z Tobą, dla ochrony przed roszczeniami i realizacji roszczeń, przez okres do 6 lat od roku, w którym zakończono korespondencję, lub do zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu. Udostępnienie tych danych jest konieczne do komunikacji.

Możemy ujawniać Twoje dane podmiotom, z którymi współpracujemy i które przetwarzają te dane w naszym imieniu (odbiorcy danych) w celu świadczenia dla nas usług z zakresu: hostingu, informatyki, statystyki i analityki, marketingu, oprogramowania do zarządzania firmą i bazą kontaktów oraz komunikacji elektronicznej, księgowości i doradztwa prawnego. Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jedynie do Państw lub podmiotów zapewniających stopień ochrony danych osobowych odpowiadający regulacjom UE, w szczególności stosujących tzw. standardowe klauzule umowne UE.

Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia ich, a także do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub jego odpowiednika w innym państwie UE.

Więcej informacji o przetwarzaniu przez nas danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Co jest najważniejsze przy wyborze samochodu z drugiej ręki?