W 2008 zaprezentowano serię Fiat Bravo . Ta wersja należy do klasy pojazdów Compact car mieszczących się w segmencie C.

Produkcja Fiat Bravo z napędem na przednie koła została rozpoczęta w 2008 roku. Ten model Fiat należy do segmenu C i kwalifikowany jest jako pojazd klasy Compact car.

Model oferowany w wersji nadwozia typu Hatchback – 5 drzwiowe i 5 miejscowe. Wymiary tego modelu Bravo (drugiej generacji) to 4336mm długość, 1792mm szerokość i 1498mm wysokość. Masa własna pojazdu wynosi 1435kg, a dopuszczalna masa całkowita to 1870kg.

Zamontowany silnik ma pojemność skokową 1956 cm3 o mocy 165KM (121kW) przy 4000obr., a najwyższy moment obrotowy osiąga z 360nM przy 1750obr.. Silnik zamontowany jest poprzecznie z przodu pojazdu. Fiat Bravo 2.0 Multijet 16V wyposażone jest w silnik diesla. Średnie zużycie paliwa jest na poziomie 5.3 litra na 100km, a zbiornik paliwa zmieści 58 litrów. Bravo 2.0 Multijet 16V osiąga prędkość maksymalną 215km/h, a do setki przyspiesza rozpędzi nas w 8.2sek.

Zawieszenie w Fiat Bravo z przodu to Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator, a z tyłu to Kompozytowa belka osi, sprężyny śrubowe. Układ hamulcowy z przodu to Tarcze wentylowane, a z tyłu są to Tarcze niewentylowane.

Model i platforma Bravo
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół z przodu 1538 mm
Rozsraw kół z tyłu 1532 mm
Długość 4336 mm
Szerokość 1792 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1435 kg
Masa dopuszczalna 1870 kg
Pojemność bagażnika 400-1175 litry
Maks. masa przyczepy 1300 kg
Pojemność zbiornika 58 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 1956 cm3
Ilość cylindów L4 (Rzędowy – 4 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Moc silnika 165KM (121kW) przy 4000obr.
Moment obrotowy 360nM przy 1750obr.
Położenie silnika Poprzecznie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 83.0×90.4 mm
Stopień sprężania 16.5
Rodzaj zasilania paliwem Diesel wtrysk bezpośredni
Doładowanie silnika / turbo Turbo doładowany
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Hatchback
Ilość drzwi 5
Ilość siedzeń 5
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia ręczna 6 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na przód
Zawieszenie z przodu Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Kompozytowa belka osi, sprężyny śrubowe
Hamulce z tyłu Tarcze niewentylowane
Wielkość opon 225/45 R 17 V
Osiągi
Prędkość maksymalna 215 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph 8.2 sec
Rodzaj paliwa Diesel
Spalanie 5.3 litra/100km
Emisja co2 139 g/km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
1
Skrzynia biegów
1
Układ jezdny
1
Układ hamulcowy
1
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
1
Wykończenie
1
Przestrzeń
1
Wyciszenie
1
Wentylacja/ogrzewanie
1
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
1
Koszty eksploatacji
1
Koszty dużych napraw
1
Spalanie w mieście
1
Spalanie w trasie
1
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Przeczytaj też: