W 2011 zaprezentowano serię Ford Focus (trzeciej generacji) . Ten model Ford należy do segmenu C i kwalifikowany jest jako pojazd klasy Compact car.

W artykule przeczytasz

Ford Focus (trzeciej generacji) z napędem na przód dostępne na rynku od 2011 roku. Focus 1.6 EcoBoost należy do autosegmentu C i do klasy pojazdów typu Compact car.

Auto oferowane z nadwoziem Hatchback w wersji 5 drzwiowej oraz oferującej nam 5 miejsca. Samochód wyposażony jest w ESP (układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy samochodu) oraz ABS (układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania). Auto ma wymiary: 4358mm długość, 1823mm szerokość i 1484mm wysokość. Masa samochodu to 1333kg, a całkowita dopuszczalna masa wynosi 1900kg.

Silnik położony jest poprzecznie z przodu pojazdu. Jednostka o pojemności 1596 cm3 generuje moc 150 koni mechanicznych (110kW), którą osiąga przy 5700nm/1600obr. Auto zostało wyposażone w silnik benzynowy. Zbiornik paliwa mieści 55 litrów, a średnie zużycie paliwa na poziomie 6.0 litra na 100 kilometrów. Do 100km/h pojazd rozpędza się w 8.6sek., a prędkość maksymalna to 210km/h.

Układ hamulcowy w Ford Focus z przodu to Tarcze wentylowane, a z tyłu są to Tarcze niewentylowane. Zawieszenie z przodu to Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator, a z tyłu to Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator

Model i platforma Focus (trzeciej generacji)
Rozstaw osi 2648 mm
Rozstaw kół z przodu 1544 mm
Rozsraw kół z tyłu 1559 mm
Długość 4358 mm
Szerokość 1823 mm
Wysokość 1484 mm
Masa własna 1333 kg
Masa dopuszczalna 1900 kg
Pojemność bagażnika 363-1148 litry
Maks. masa przyczepy 1500 kg
Pojemność zbiornika 55 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 1596 cm3
Ilość cylindów L4 (Rzędowy – 4 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Moc silnika 150KM (110kW) przy 5700obr.
Moment obrotowy 240nM przy 1600obr.
Położenie silnika Poprzecznie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 79.0×81.4 mm
Stopień sprężania 10
Rodzaj zasilania paliwem Bezpośredni wtrysk
Doładowanie silnika / turbo Turbo doładowany
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Hatchback
Ilość drzwi 5
Ilość siedzeń 5
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia ręczna 6 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na przód
Zawieszenie z przodu Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator
Hamulce z tyłu Tarcze niewentylowane
Wielkość opon 205/55 R 16 V
Osiągi
Prędkość maksymalna 210 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph 8.6 sec
Rodzaj paliwa Benzyna
Spalanie 6.0 litra/100km
Emisja co2 139 g/km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
0
Skrzynia biegów
0
Układ jezdny
0
Układ hamulcowy
0
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
0
Wykończenie
0
Przestrzeń
0
Wyciszenie
0
Wentylacja/ogrzewanie
0
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
0
Koszty eksploatacji
0
Koszty dużych napraw
0
Spalanie w mieście
0
Spalanie w trasie
0
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Odtwórz wideo

Przeczytaj też:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Twoich danych jest Autoiso Sp. z o.o., nr KRS: 0000840558, adres: ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice, Polska. Możesz się z nami kontaktować również przez e-mail: pomoc@autoiso.pl.

Możemy przetwarzać Twoje dane udostępniane nam podczas kontaktu z nami, które mogą stanowić dane osobowe, w szczególności: adres e-mail, nr telefonu, imię i nazwisko, dane z portali społecznościowych oraz treść wiadomości. Robimy to na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów, w celu komunikacji z Tobą, dla ochrony przed roszczeniami i realizacji roszczeń, przez okres do 6 lat od roku, w którym zakończono korespondencję, lub do zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu. Udostępnienie tych danych jest konieczne do komunikacji.

Możemy ujawniać Twoje dane podmiotom, z którymi współpracujemy i które przetwarzają te dane w naszym imieniu (odbiorcy danych) w celu świadczenia dla nas usług z zakresu: hostingu, informatyki, statystyki i analityki, marketingu, oprogramowania do zarządzania firmą i bazą kontaktów oraz komunikacji elektronicznej, księgowości i doradztwa prawnego. Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jedynie do Państw lub podmiotów zapewniających stopień ochrony danych osobowych odpowiadający regulacjom UE, w szczególności stosujących tzw. standardowe klauzule umowne UE.

Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia ich, a także do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub jego odpowiednika w innym państwie UE.

Więcej informacji o przetwarzaniu przez nas danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Co jest najważniejsze przy wyborze samochodu z drugiej ręki?