Mazda w wersji 626 (czwartej generacji) produkowany jest od 1992 roku. Samochód należy do klasy Medium car, który zaliczany jest do autosegmentu D.

W artykule przeczytasz

Prezentacja Mazda 626 (czwartej generacji) z napędem cztery na cztery odbyła się w 1992 roku Mazda 626 należy do klasy pojazdów typu Medium car zaliczanych do autosegmentu D.

Ta wersja pojazdu posiada nadwozie typu Limuzyna – 5 drzwiowe i 5 miejscowe. Auto wyposażono w układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy samochodu podczas pokonywania zakrętu. System ten uaktywnia się samoczynnie, przyhamowując jedno lub kilka kół, z chwilą, gdy odpowiedni czujnik wykryje tendencję do wyślizgnięcia się samochodu z zakrętu. 626 (czwartej generacji) w nadwoziu typu Limuzyna ma 4695mm długości, 1750mm szerokości i 1390mm wysokości. Masa samochodu to 1320kg, a całkowita dopuszczalna masa wynosi 1780kg.

Silnik zamontowany jest poprzecznie z przodu pojazdu. Jednostka napędowa ma pojemność 1991 cm3 o mocy 85kW, czyli 115KM, 5500nm/4500obr. Ta wersja Mazda 626 (czwartej generacji) posiada silnik benzynowy. Średnie spalanie możemy osiągnąć na poziomie 8.7 litra na 100km, a do zbiornika paliwa nalejemy 60 litrów. Tym samochodem przyspieszymy do 100 kilometrów na godzinę w n/asek., a prędkość maksymalna jaką osiągniemy to 192km/h.

Zawieszenie w Mazda 626 z przodu to Wahacze, sprężyny śrubowe, a z tyłu to Wahacze, sprężyny śrubowe. Układ hamulcowy z przodu to Tarcze, a z tyłu są to Tarcze.

Model i platforma 626 (czwartej generacji)
Rozstaw osi 2610 mm
Rozstaw kół z przodu 1495 mm
Rozsraw kół z tyłu 1500 mm
Długość 4695 mm
Szerokość 1750 mm
Wysokość 1390 mm
Masa własna 1320 kg
Masa dopuszczalna 1780 kg
Pojemność bagażnika 455-747 litry
Maks. masa przyczepy 1300/550 kg
Pojemność zbiornika 60 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 1991 cm3
Ilość cylindów L4 (Rzędowy – 4 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Moc silnika 115KM (85kW) przy 5500obr.
Moment obrotowy 170nM przy 4500obr.
Położenie silnika Poprzecznie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 83.0×92.0 mm
Stopień sprężania 9
Rodzaj zasilania paliwem Wtrysk
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Limuzyna
Ilość drzwi 5
Ilość siedzeń 5
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia ręczna 5 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na cztery koła
Zawieszenie z przodu Wahacze, sprężyny śrubowe
Hamulce z przodu Tarcze
Zawieszenie z tyłu Wahacze, sprężyny śrubowe
Hamulce z tyłu Tarcze
Wielkość opon 185/65 R 14
Osiągi
Prędkość maksymalna 192 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph n/a sec
Rodzaj paliwa Benzyna
Spalanie 8.7 litra/100km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
0
Skrzynia biegów
0
Układ jezdny
0
Układ hamulcowy
0
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
0
Wykończenie
0
Przestrzeń
0
Wyciszenie
0
Wentylacja/ogrzewanie
0
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
0
Koszty eksploatacji
0
Koszty dużych napraw
0
Spalanie w mieście
0
Spalanie w trasie
0
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Odtwórz wideo

Przeczytaj też:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Twoich danych jest Autoiso Sp. z o.o., nr KRS: 0000840558, adres: ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice, Polska. Możesz się z nami kontaktować również przez e-mail: pomoc@autoiso.pl.

Możemy przetwarzać Twoje dane udostępniane nam podczas kontaktu z nami, które mogą stanowić dane osobowe, w szczególności: adres e-mail, nr telefonu, imię i nazwisko, dane z portali społecznościowych oraz treść wiadomości. Robimy to na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów, w celu komunikacji z Tobą, dla ochrony przed roszczeniami i realizacji roszczeń, przez okres do 6 lat od roku, w którym zakończono korespondencję, lub do zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu. Udostępnienie tych danych jest konieczne do komunikacji.

Możemy ujawniać Twoje dane podmiotom, z którymi współpracujemy i które przetwarzają te dane w naszym imieniu (odbiorcy danych) w celu świadczenia dla nas usług z zakresu: hostingu, informatyki, statystyki i analityki, marketingu, oprogramowania do zarządzania firmą i bazą kontaktów oraz komunikacji elektronicznej, księgowości i doradztwa prawnego. Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jedynie do Państw lub podmiotów zapewniających stopień ochrony danych osobowych odpowiadający regulacjom UE, w szczególności stosujących tzw. standardowe klauzule umowne UE.

Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia ich, a także do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub jego odpowiednika w innym państwie UE.

Więcej informacji o przetwarzaniu przez nas danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Co jest najważniejsze przy wyborze samochodu z drugiej ręki?