Mercedes-Benz w wersji SL-Class (R230) produkowany jest od 2006 roku. Ten model Mercedes-Benz należy do segmenu S i kwalifikowany jest jako pojazd klasy Sport car.

W artykule przeczytasz

Produkcja Mercedes-Benz SL-Class (R230) z napędem na tył została rozpoczęta w 2006 roku. Samochód należy do klasy Sport car, który zaliczany jest do autosegmentu S.

Mercedes-Benz SL-Class produkowane było z nadwoziem Roadster w wersji 2 drzwiowej z 2 miejscami. Samochód w standarcie wyposażony jest w ABS – system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania oraz ESP – system stabilizujący tor jazdy p;ojazdu. SL-Class (R230) w nadwoziu typu Roadster ma 4535mm długości, 1827mm szerokości i 1295mm wysokości. Masa samochodu to 1960kg, a całkowita dopuszczalna masa wynosi 2205kg.

Silnik zamontowany jest wzdłużnie z przodu pojazdu. Silnik ma pojemność 5439 cm3, a moc którą osiąga to 517KM, czyli 380kW, którą osiąga przy 6100nm/2600obr. Ten model SL-Class (R230) posiada silnik benzynowy. Pojemność zbiornika paliwa to 80 litrów. Średnie spalanie kształtuje się na poziomie 13.5 litra na 100 kilometrów. Do setki SL 55 AMG rozpędza się w 4.5sek., a prędkość maksymalna to 250km/h.

Układ hamulcowy w Mercedes-Benz SL-Class z przodu to Tarcze wentylowane, a z tyłu są to Tarcze wentylowane. Zawieszenie z przodu to Dwuwahaczowe, sprężyny śrubowe, a z tyłu to Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe

Model i platforma SL-Class (R230)
Rozstaw osi 2560 mm
Rozstaw kół z przodu 1569 mm
Rozsraw kół z tyłu 1531 mm
Długość 4535 mm
Szerokość 1827 mm
Wysokość 1295 mm
Masa własna 1960 kg
Masa dopuszczalna 2205 kg
Pojemność bagażnika 339 litry
Pojemność zbiornika 80 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 5439 cm3
Ilość cylindów V8 (Widlasty – 8 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 3
Układ rozrządu OHC
Moc silnika 517KM (380kW) przy 6100obr.
Moment obrotowy 830nM przy 2600obr.
Położenie silnika Wzdłużnie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 97.0×92.0 mm
Stopień sprężania 9
Rodzaj zasilania paliwem Wtrysk wielopunktowy
Doładowanie silnika / turbo Turbo doładowany
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Roadster
Ilość drzwi 2
Ilość siedzeń 2
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia automatyczna 5 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na tył
Zawieszenie z przodu Dwuwahaczowe, sprężyny śrubowe
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe
Hamulce z tyłu Tarcze wentylowane
Wielkość opon 255/40-285/35 ZR 18
Osiągi
Prędkość maksymalna 250 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph 4.5 sec
Rodzaj paliwa Benzyna
Spalanie 13.5 litra/100km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
0
Skrzynia biegów
0
Układ jezdny
0
Układ hamulcowy
0
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
0
Wykończenie
0
Przestrzeń
0
Wyciszenie
0
Wentylacja/ogrzewanie
0
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
0
Koszty eksploatacji
0
Koszty dużych napraw
0
Spalanie w mieście
0
Spalanie w trasie
0
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Odtwórz wideo

Przeczytaj też:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Twoich danych jest Autoiso Sp. z o.o., nr KRS: 0000840558, adres: ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice, Polska. Możesz się z nami kontaktować również przez e-mail: pomoc@autoiso.pl.

Możemy przetwarzać Twoje dane udostępniane nam podczas kontaktu z nami, które mogą stanowić dane osobowe, w szczególności: adres e-mail, nr telefonu, imię i nazwisko, dane z portali społecznościowych oraz treść wiadomości. Robimy to na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów, w celu komunikacji z Tobą, dla ochrony przed roszczeniami i realizacji roszczeń, przez okres do 6 lat od roku, w którym zakończono korespondencję, lub do zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu. Udostępnienie tych danych jest konieczne do komunikacji.

Możemy ujawniać Twoje dane podmiotom, z którymi współpracujemy i które przetwarzają te dane w naszym imieniu (odbiorcy danych) w celu świadczenia dla nas usług z zakresu: hostingu, informatyki, statystyki i analityki, marketingu, oprogramowania do zarządzania firmą i bazą kontaktów oraz komunikacji elektronicznej, księgowości i doradztwa prawnego. Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jedynie do Państw lub podmiotów zapewniających stopień ochrony danych osobowych odpowiadający regulacjom UE, w szczególności stosujących tzw. standardowe klauzule umowne UE.

Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia ich, a także do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub jego odpowiednika w innym państwie UE.

Więcej informacji o przetwarzaniu przez nas danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Co jest najważniejsze przy wyborze samochodu z drugiej ręki?