Prezentacja Mercedes-Benz SL-Class (R231) odbyła się w 2013 roku Mercedes-Benz SL-Class należy do klasy pojazdów typu Sport car zaliczanych do autosegmentu S.

W artykule przeczytasz

W 2013 zaprezentowano serię Mercedes-Benz SL-Class (R231) z napędem na tył. Auto należy do autosegmentu S w klasie pojazdów grupy Sport car.

Samochód oferowany w wersji Coupe-Kabriolet – 2 drzwiowe i 2 miejscowe. SL-Class (R231) wyposażono w układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy podczas pokonywania zakrętów, przejmujący kontrolę nad połączonymi układami ABS i ASR. SL-Class (R231) w nadwoziu typu Coupe-Kabriolet ma 4617mm długości, 1877mm szerokości i 1315mm wysokości. Masa samochodu to 1875kg, a całkowita dopuszczalna masa wynosi 2180kg.

Jednostka napędowa położona jest wzdłużnie z przodu pojazdu. Silnik ma pojemność 5461 cm3, a moc którą osiąga to 564KM, czyli 415kW, którą osiąga przy 5500nm/2250obr. Pojazd wyposażono w silnik benzynowy. Zbiornik paliwa mieści 75 litrów, a średnie zużycie paliwa na poziomie 9.9 litra na 100 kilometrów. Do setki auto rozpędza się w 4.2sek., a prędkość maksymalna to 300km/h.

Układ hamulcowy przedni wyposażony jest w Tarcze wentylowane, tylny zaś w Tarcze wentylowane. Zawieszenie z przodu to Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator, a z tyłu to Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator.

Model i platforma SL-Class (R231)
Rozstaw osi 2585 mm
Rozstaw kół z przodu 1600 mm
Rozsraw kół z tyłu 1628 mm
Długość 4617 mm
Szerokość 1877 mm
Wysokość 1315 mm
Masa własna 1875 kg
Masa dopuszczalna 2180 kg
Pojemność bagażnika 504 litry
Maks. masa przyczepy n/a kg
Pojemność zbiornika 75 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 5461 cm3
Ilość cylindów V8 (Widlasty – 8 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Moc silnika 564KM (415kW) przy 5500obr.
Moment obrotowy 900nM przy 2250obr.
Położenie silnika Wzdłużnie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 98.0×90.5 mm
Stopień sprężania 10
Rodzaj zasilania paliwem Bezpośredni wtrysk
Doładowanie silnika / turbo Turbo doładowany
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Coupe-Kabriolet
Ilość drzwi 2
Ilość siedzeń 2
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia automatyczna 7 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na tył
Zawieszenie z przodu Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator
Hamulce z tyłu Tarcze wentylowane
Wielkość opon 255/35-285/30 ZR 19
Osiągi
Prędkość maksymalna 300 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph 4.2 sec
Rodzaj paliwa Benzyna
Spalanie 9.9 litra/100km
Emisja co2 231 g/km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
0
Skrzynia biegów
0
Układ jezdny
0
Układ hamulcowy
0
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
0
Wykończenie
0
Przestrzeń
0
Wyciszenie
0
Wentylacja/ogrzewanie
0
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
0
Koszty eksploatacji
0
Koszty dużych napraw
0
Spalanie w mieście
0
Spalanie w trasie
0
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Odtwórz wideo

Przeczytaj też:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Twoich danych jest Autoiso Sp. z o.o., nr KRS: 0000840558, adres: ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice, Polska. Możesz się z nami kontaktować również przez e-mail: pomoc@autoiso.pl.

Możemy przetwarzać Twoje dane udostępniane nam podczas kontaktu z nami, które mogą stanowić dane osobowe, w szczególności: adres e-mail, nr telefonu, imię i nazwisko, dane z portali społecznościowych oraz treść wiadomości. Robimy to na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów, w celu komunikacji z Tobą, dla ochrony przed roszczeniami i realizacji roszczeń, przez okres do 6 lat od roku, w którym zakończono korespondencję, lub do zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu. Udostępnienie tych danych jest konieczne do komunikacji.

Możemy ujawniać Twoje dane podmiotom, z którymi współpracujemy i które przetwarzają te dane w naszym imieniu (odbiorcy danych) w celu świadczenia dla nas usług z zakresu: hostingu, informatyki, statystyki i analityki, marketingu, oprogramowania do zarządzania firmą i bazą kontaktów oraz komunikacji elektronicznej, księgowości i doradztwa prawnego. Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jedynie do Państw lub podmiotów zapewniających stopień ochrony danych osobowych odpowiadający regulacjom UE, w szczególności stosujących tzw. standardowe klauzule umowne UE.

Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia ich, a także do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub jego odpowiednika w innym państwie UE.

Więcej informacji o przetwarzaniu przez nas danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Co jest najważniejsze przy wyborze samochodu z drugiej ręki?