Mitsubishi w wersji Galant (ósmej generacji) produkowany jest od 2001 roku. Mitsubishi Galant należy do klasy pojazdów typu Medium car zaliczanych do autosegmentu D.
W artykule przeczytasz
Produkcja Mitsubishi Galant (ósmej generacji) z napędem na przednie koła została rozpoczęta w 2001 roku. Mitsubishi Galant należy do klasy pojazdów typu Medium car zaliczanych do autosegmentu D.
Mitsubishi Galant produkowane było z nadwoziem Kombi w wersji 5 drzwiowej z 5 miejscami. Mitsubishi Galant (ósmej generacji) wyposażony jest w system ESP – elektroniczny układ, który podczas pokonywania zakrętów stabilizuje tor jazdy samochodu. Auto ma wymiary: 4680mm długość, 1740mm szerokość i 1495mm wysokość. Masa własna pojazdu wynosi 1480kg, a dopuszczalna masa całkowita to 1890kg.
Mitsubishi Galant Kombi 2.5 V6-24V silnik położony ma poprzecznie z przodu pojazdu. Pojemność tego silnika to 2498 cm3, a moc którą generuje to 118kW, czyli 161KM, którą osiąga przy 5750nm/4500obr. Mitsubishi Galant Kombi 2.5 V6-24V wyposażone jest w silnik benzynowy. Zbiornik paliwa mieści 64 litrów, a średnie zużycie paliwa na poziomie 9.6 litra na 100 kilometrów. Do setki Galant Kombi 2.5 V6-24V rozpędza się w 9.1sek., a prędkość maksymalna to 215km/h.
Układ hamulcowy w Mitsubishi Galant z przodu to Tarcze wentylowane, a z tyłu są to Tarcze niewentylowane. Zawieszenie z przodu to Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator, a z tyłu to Oś wielowahaczowa, kolumna MacPhersona, stabilizator
Model i platforma
Galant (ósmej generacji)
Rozstaw osi
2635 mm
Rozstaw kół z przodu
1510 mm
Rozsraw kół z tyłu
1505 mm
Długość
4680 mm
Szerokość
1740 mm
Wysokość
1495 mm
Masa własna
1480 kg
Masa dopuszczalna
1890 kg
Pojemność bagażnika
420-1400 litry
Maks. masa przyczepy
1400 kg
Pojemność zbiornika
64 litry
Dane techniczne
Parametry silnika
Pojemność silnika
2498 cm3
Ilość cylindów
V6 (Widlasty – 6 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
DOHC
Moc silnika
161KM (118kW) przy 5750obr.
Moment obrotowy
218nM przy 4500obr.
Położenie silnika
Poprzecznie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka
81.0×80.8 mm
Stopień sprężania
9.5
Rodzaj zasilania paliwem
Wtrysk wielopunktowy
Nadwozie
Rodzaj nadwozia
Kombi
Ilość drzwi
5
Ilość siedzeń
5
Układ jezdny
Skrzynia biegów
Skrzynia ręczna 5 biegowa lub skrzynia automatyczna 4 biegowa
Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.
Udostępnij:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Jedna odpowiedź
Posiadam aktualnie Mitsubishi Galant z1998 roku 2,5 litra 6V 161 kucy bardzo mi się podoba jazda no po prostu jak dla mnie to komfort jazdy to moje 3 Mitsubishi czemu Mitsubishi bo to jest Japończyk mają bardzo dobre silniki i nie bierze praktycznie wcale oleju jak dla mnie to tylko Mitsubishi POLECAM GORĄCO Tylko to jest wada że no choć ma juz 24 lata to zaczął pruchnieć
Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl).
Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE.
Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE.
Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Darmowe sprawdzenie Historii Pojazdu
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Volkswagen Polo czwartej generacji z silnikiem 1.6 16V o mocy 105 KM był produkowany od
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Administratorem Twoich danych jest Autoiso Sp. z o.o., nr KRS: 0000840558, adres: ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice, Polska. Możesz się z nami kontaktować również przez e-mail: pomoc@autoiso.pl.
Możemy przetwarzać Twoje dane udostępniane nam podczas kontaktu z nami, które mogą stanowić dane osobowe, w szczególności: adres e-mail, nr telefonu, imię i nazwisko, dane z portali społecznościowych oraz treść wiadomości. Robimy to na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów, w celu komunikacji z Tobą, dla ochrony przed roszczeniami i realizacji roszczeń, przez okres do 6 lat od roku, w którym zakończono korespondencję, lub do zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu. Udostępnienie tych danych jest konieczne do komunikacji.
Możemy ujawniać Twoje dane podmiotom, z którymi współpracujemy i które przetwarzają te dane w naszym imieniu (odbiorcy danych) w celu świadczenia dla nas usług z zakresu: hostingu, informatyki, statystyki i analityki, marketingu, oprogramowania do zarządzania firmą i bazą kontaktów oraz komunikacji elektronicznej, księgowości i doradztwa prawnego. Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jedynie do Państw lub podmiotów zapewniających stopień ochrony danych osobowych odpowiadający regulacjom UE, w szczególności stosujących tzw. standardowe klauzule umowne UE.
Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia ich, a także do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub jego odpowiednika w innym państwie UE.
Więcej informacji o przetwarzaniu przez nas danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
Jedna odpowiedź
Posiadam aktualnie Mitsubishi Galant z1998 roku 2,5 litra 6V 161 kucy bardzo mi się podoba jazda no po prostu jak dla mnie to komfort jazdy to moje 3 Mitsubishi czemu Mitsubishi bo to jest Japończyk mają bardzo dobre silniki i nie bierze praktycznie wcale oleju jak dla mnie to tylko Mitsubishi POLECAM GORĄCO Tylko to jest wada że no choć ma juz 24 lata to zaczął pruchnieć