W 2007 zaprezentowano serię Nissan Navara (D40) . Ta wersja należy do klasy pojazdów Pick-up SUV mieszczących się w segmencie Pickup.

Produkcja Nissan Navara (D40) z dołączanym napędem na wszystkie osie została rozpoczęta w 2007 roku. Ta wersja należy do klasy pojazdów Pick-up SUV mieszczących się w segmencie Pickup.

Ta wersja pojazdu posiada nadwozie typu Pick-up trak – 4 drzwiowe i 5 miejscowe. Pojazd wyposażony w system kontroli trakcji ESP. System ten uaktywnia się samoczynnie, przyhamowując jedno lub kilka kół, z chwilą, gdy wykryje tendencję do wyślizgnięcia się samochodu z zakrętu. Wymiary tego modelu Navara (D40) to 5133mm długość, 1850mm szerokość i 1762mm wysokość. Masa samochodu to 2095kg, a całkowita dopuszczalna masa wynosi 3210kg.

Zamontowany silnik ma pojemność skokową 2488 cm3 o mocy 171KM (126kW) przy 4000obr., a najwyższy moment obrotowy osiąga z 403nM przy 2000obr.. Silnik położony jest wzdłużnie z przodu pojazdu. Nissan Navara Double Cab 2.5 dCi wyposażone jest w silnik diesla. Średnie zużycie paliwa jest na poziomie 9.8 litra na 100km, a zbiornik paliwa zmieści 80 litrów. Auto rozpędza się do 100km/h w ciągu 11.8sek., a prędkość maksymalna wynosi 170km/h.

Zawieszenie z przodu to Dwuwahaczowe, drążki skrętne, stabilizator, a z tyłu to Oś sztywna, resory piórowe. Układ hamulcowy przedni wyposażony jest w Tarcze wentylowane, tylny zaś w Bębny.

Model i platforma Navara (D40)
Rozstaw osi 3200 mm
Rozstaw kół z przodu 1570 mm
Rozsraw kół z tyłu 1570 mm
Długość 5133 mm
Szerokość 1850 mm
Wysokość 1762 mm
Masa własna 2095 kg
Masa dopuszczalna 3210 kg
Maks. masa przyczepy 2600 kg
Pojemność zbiornika 80 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 2488 cm3
Ilość cylindów L4 (Rzędowy – 4 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Moc silnika 171KM (126kW) przy 4000obr.
Moment obrotowy 403nM przy 2000obr.
Położenie silnika Wzdłużnie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 89.0×100.0 mm
Stopień sprężania 16.5
Rodzaj zasilania paliwem Diesel wtrysk bezpośredni
Doładowanie silnika / turbo Turbo doładowany
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Pick-up trak
Ilość drzwi 4
Ilość siedzeń 5
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia ręczna 6 biegowa lub skrzynia automatyczna 5 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na cztery koła – selektywny
Zawieszenie z przodu Dwuwahaczowe, drążki skrętne, stabilizator
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Oś sztywna, resory piórowe
Hamulce z tyłu Bębny
Wielkość opon front 235/70 R 16 – rear 255/65 R 17 H
Osiągi
Prędkość maksymalna 170 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph 11.8 sec
Rodzaj paliwa Diesel
Spalanie 9.8 litra/100km
Emisja co2 264 g/km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
2
Skrzynia biegów
2
Układ jezdny
2
Układ hamulcowy
2
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
2
Wykończenie
2
Przestrzeń
2
Wyciszenie
2
Wentylacja/ogrzewanie
2
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
2
Koszty eksploatacji
2
Koszty dużych napraw
2
Spalanie w mieście
2
Spalanie w trasie
2
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Jedna odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Przeczytaj też: