Opel Insignia 2.0 CDTI
Opel Insignia to samochód osobowy produkowany od 2013 roku. Opel Insignia należy do klasy pojazdów typu Medium car zaliczanych do autosegmentu D.

W 2013 zaprezentowano serię Opel Insignia z napędem na przednią oś. Opel Insignia należy do klasy pojazdów typu Medium car zaliczanych do autosegmentu D.

Ta wersja pojazdu posiada nadwozie typu Sedan – 4 drzwiowe i 5 miejscowe. Pojazd wyposażony w system wspomagania hamowania ABS, czyli układ mechaniczny zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania. oraz system kontroli trakcji ESP. Wymiary tej wersji to 4842mm długość, 1858mm szerokość i 1498mm wysokość. Masa samochodu to 1613kg, a całkowita dopuszczalna masa wynosi 2155kg.

Zamontowany silnik ma pojemność skokową 1956 cm3 o mocy 130KM (96kW) przy 4000obr., a najwyższy moment obrotowy osiąga z 320nM przy 1750obr.. Jednostka napędowa położona jest poprzecznie z przodu pojazdu. Pojazd wyposażono w silnik diesla. Pojemność zbiornika paliwa to 70 litrów. Średnie spalanie kształtuje się na poziomie 5.3 litra na 100 kilometrów. Tym samochodem przyspieszymy do 100 kilometrów na godzinę w 11.2sek., a prędkość maksymalna jaką osiągniemy to 204km/h.

Układ hamulcowy w Opel Insignia z przodu to Tarcze wentylowane, a z tyłu są to Tarcze niewentylowane. Zawieszenie z przodu to Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator, a z tyłu to Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator

Model i platforma Insignia
Rozstaw osi 2737 mm
Rozstaw kół z przodu 1585 mm
Rozsraw kół z tyłu 1588 mm
Długość 4842 mm
Szerokość 1858 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1613 kg
Masa dopuszczalna 2155 kg
Pojemność bagażnika 500 litry
Maks. masa przyczepy 1600 kg
Pojemność zbiornika 70 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 1956 cm3
Ilość cylindów L4 (Rzędowy – 4 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Moc silnika 130KM (96kW) przy 4000obr.
Moment obrotowy 320nM przy 1750obr.
Położenie silnika Poprzecznie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 83.0×90.4 mm
Stopień sprężania 16.5
Rodzaj zasilania paliwem Diesel wtrysk bezpośredni
Doładowanie silnika / turbo Turbo doładowany
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Sedan
Ilość drzwi 4
Ilość siedzeń 5
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia automatyczna 6 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na przód
Zawieszenie z przodu Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator
Hamulce z tyłu Tarcze niewentylowane
Wielkość opon 215/60 R 16 V
Osiągi
Prędkość maksymalna 204 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph 11.2 sec
Rodzaj paliwa Diesel
Spalanie 5.3 litra/100km
Emisja co2 139 g/km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
0
Skrzynia biegów
0
Układ jezdny
0
Układ hamulcowy
0
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
0
Wykończenie
0
Przestrzeń
0
Wyciszenie
0
Wentylacja/ogrzewanie
0
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
0
Koszty eksploatacji
0
Koszty dużych napraw
0
Spalanie w mieście
0
Spalanie w trasie
0
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Przeczytaj też: