Renault Koleos 2.0 dCi FAP 4x2
Produkcję Renault Koleos rozpoczęto w 2008 roku. Auto należy do autosegmentu J w klasie pojazdów grupy Compact SUV.

W artykule przeczytasz

Produkcję Renault Koleos z napędem na przednie koła rozpoczęto w 2008 roku. Ten model Renault należy do segmenu J i kwalifikowany jest jako pojazd klasy Compact SUV.

Ta wersja pojazdu posiada nadwozie typu SUV/Off-road – 5 drzwiowe i 5 miejscowe. Koleos wyposażono w układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy podczas pokonywania zakrętów, przejmujący kontrolę nad połączonymi układami ABS i ASR. Wymiary tej wersji to 4520mm długość, 1865mm szerokość i 1690mm wysokość. Masa własna pojazdu wynosi 1724kg, a dopuszczalna masa całkowita to 2200kg.

Renault Koleos 2.0 dCi FAP 4×2 silnik położony ma poprzecznie z przodu pojazdu. Jednostka o pojemności 1995 cm3 generuje moc 150 koni mechanicznych (110kW), którą osiąga przy 4000nm/2000obr. Auto zostało wyposażone w silnik diesla. Średnie zużycie paliwa jest na poziomie 7.2 litra na 100km, a zbiornik paliwa zmieści 65 litrów. Do 100km/h pojazd rozpędza się w 10.0sek., a prędkość maksymalna to 180km/h.

Zawieszenie montowane na przód pojazdu to Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator, a na tył to Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator. Auto z systemem hamulcowym z przodu “Tarcze wentylowane”, a z tyłu “Tarcze niewentylowane”.

Model i platforma Koleos
Rozstaw osi 2690 mm
Rozstaw kół z przodu 1545 mm
Rozsraw kół z tyłu 1550 mm
Długość 4520 mm
Szerokość 1865 mm
Wysokość 1690 mm
Masa własna 1724 kg
Masa dopuszczalna 2200 kg
Pojemność bagażnika 450-1380 litry
Maks. masa przyczepy 2000 kg
Pojemność zbiornika 65 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 1995 cm3
Ilość cylindów L4 (Rzędowy – 4 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Moc silnika 150KM (110kW) przy 4000obr.
Moment obrotowy 320nM przy 2000obr.
Położenie silnika Poprzecznie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 84.0×90.0 mm
Stopień sprężania 15.7
Rodzaj zasilania paliwem Wtrysk wielopunktowy
Doładowanie silnika / turbo Turbo doładowany
Nadwozie
Rodzaj nadwozia SUV/Off-road
Ilość drzwi 5
Ilość siedzeń 5
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia ręczna 6 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na przód
Zawieszenie z przodu Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator
Hamulce z tyłu Tarcze niewentylowane
Wielkość opon 225/60 R 17 H
Osiągi
Prędkość maksymalna 180 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph 10.0 sec
Rodzaj paliwa Diesel
Spalanie 7.2 litra/100km
Emisja co2 191 g/km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
1
Skrzynia biegów
1
Układ jezdny
1
Układ hamulcowy
1
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
0
Wykończenie
0
Przestrzeń
0
Wyciszenie
0
Wentylacja/ogrzewanie
0
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
0
Koszty eksploatacji
0
Koszty dużych napraw
0
Spalanie w mieście
0
Spalanie w trasie
0
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 2 Średnio: 4.5]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Odtwórz wideo

Przeczytaj też:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Twoich danych jest Autoiso Sp. z o.o., nr KRS: 0000840558, adres: ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice, Polska. Możesz się z nami kontaktować również przez e-mail: pomoc@autoiso.pl.

Możemy przetwarzać Twoje dane udostępniane nam podczas kontaktu z nami, które mogą stanowić dane osobowe, w szczególności: adres e-mail, nr telefonu, imię i nazwisko, dane z portali społecznościowych oraz treść wiadomości. Robimy to na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów, w celu komunikacji z Tobą, dla ochrony przed roszczeniami i realizacji roszczeń, przez okres do 6 lat od roku, w którym zakończono korespondencję, lub do zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu. Udostępnienie tych danych jest konieczne do komunikacji.

Możemy ujawniać Twoje dane podmiotom, z którymi współpracujemy i które przetwarzają te dane w naszym imieniu (odbiorcy danych) w celu świadczenia dla nas usług z zakresu: hostingu, informatyki, statystyki i analityki, marketingu, oprogramowania do zarządzania firmą i bazą kontaktów oraz komunikacji elektronicznej, księgowości i doradztwa prawnego. Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jedynie do Państw lub podmiotów zapewniających stopień ochrony danych osobowych odpowiadający regulacjom UE, w szczególności stosujących tzw. standardowe klauzule umowne UE.

Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia ich, a także do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub jego odpowiednika w innym państwie UE.

Więcej informacji o przetwarzaniu przez nas danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Co jest najważniejsze przy wyborze samochodu z drugiej ręki?