Seat Exeo 2.0 TDI
Seat Exeo został wprowadzony do produkcji seryjnej w 2009 roku. Samochód należy do klasy Medium car, który zaliczany jest do autosegmentu D.

W artykule przeczytasz

W 2009 zaprezentowano serię Seat Exeo z napędem na przednią oś. Ten model Seat należy do segmenu D i kwalifikowany jest jako pojazd klasy Medium car.

Ten model produkowany był z nadwoziem typu Sedan w wersji z 4 drzwiami i 5 miejscami. Samochód wyposażony jest w ESP (układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy samochodu) oraz ABS (układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania). Auto ma wymiary: 4666mm długość, 1772mm szerokość i 1454mm wysokość. Masa samochodu to 1530kg, a całkowita dopuszczalna masa wynosi 2015kg.

Silnik o pojamności 1968cm3 osiąga moc 125kW co po przeliczeniu daje 170 koni mechanicznych, która generowana jest przy 4200nm/1750obr. Jednostka napędowa położona jest wzdłużnie z przodu pojazdu. Ten model Exeo posiada silnik diesla. Pojemność zbiornika paliwa to 70 litrów. Średnie spalanie kształtuje się na poziomie 5.8 litra na 100 kilometrów. Exeo 2.0 TDI osiąga prędkość maksymalną 224km/h, a do setki przyspiesza rozpędzi nas w 8.4sek.

Auto z systemem hamulcowym z przodu “Tarcze wentylowane”, a z tyłu “Tarcze niewentylowane”. Zawieszenie montowane na przód pojazdu to Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator, a na tył to Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator

Model i platforma Exeo
Rozstaw osi 2462 mm
Rozstaw kół z przodu 1523 mm
Rozsraw kół z tyłu 1523 mm
Długość 4666 mm
Szerokość 1772 mm
Wysokość 1454 mm
Masa własna 1530 kg
Masa dopuszczalna 2015 kg
Pojemność bagażnika 460 litry
Maks. masa przyczepy 1600 kg
Pojemność zbiornika 70 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 1968 cm3
Ilość cylindów L4 (Rzędowy – 4 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Moc silnika 170KM (125kW) przy 4200obr.
Moment obrotowy 350nM przy 1750obr.
Położenie silnika Wzdłużnie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 81.0×95.5 mm
Stopień sprężania 16.5
Rodzaj zasilania paliwem Diesel wtrysk bezpośredni
Doładowanie silnika / turbo Turbo doładowany
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Sedan
Ilość drzwi 4
Ilość siedzeń 5
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia ręczna 6 biegowa
Rodzaj napędu Na przód
Zawieszenie z przodu Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, stabilizator
Hamulce z tyłu Tarcze niewentylowane
Wielkość opon 205/55 R 16 V
Osiągi
Prędkość maksymalna 224 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph 8.4 sec
Rodzaj paliwa Diesel
Spalanie 5.8 litra/100km
Emisja co2 153 g/km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
0
Skrzynia biegów
0
Układ jezdny
0
Układ hamulcowy
0
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
0
Wykończenie
0
Przestrzeń
0
Wyciszenie
0
Wentylacja/ogrzewanie
0
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
0
Koszty eksploatacji
0
Koszty dużych napraw
0
Spalanie w mieście
0
Spalanie w trasie
0
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Odtwórz wideo

Przeczytaj też:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Twoich danych jest Autoiso Sp. z o.o., nr KRS: 0000840558, adres: ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice, Polska. Możesz się z nami kontaktować również przez e-mail: pomoc@autoiso.pl.

Możemy przetwarzać Twoje dane udostępniane nam podczas kontaktu z nami, które mogą stanowić dane osobowe, w szczególności: adres e-mail, nr telefonu, imię i nazwisko, dane z portali społecznościowych oraz treść wiadomości. Robimy to na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów, w celu komunikacji z Tobą, dla ochrony przed roszczeniami i realizacji roszczeń, przez okres do 6 lat od roku, w którym zakończono korespondencję, lub do zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu. Udostępnienie tych danych jest konieczne do komunikacji.

Możemy ujawniać Twoje dane podmiotom, z którymi współpracujemy i które przetwarzają te dane w naszym imieniu (odbiorcy danych) w celu świadczenia dla nas usług z zakresu: hostingu, informatyki, statystyki i analityki, marketingu, oprogramowania do zarządzania firmą i bazą kontaktów oraz komunikacji elektronicznej, księgowości i doradztwa prawnego. Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jedynie do Państw lub podmiotów zapewniających stopień ochrony danych osobowych odpowiadający regulacjom UE, w szczególności stosujących tzw. standardowe klauzule umowne UE.

Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia ich, a także do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub jego odpowiednika w innym państwie UE.

Więcej informacji o przetwarzaniu przez nas danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Co jest najważniejsze przy wyborze samochodu z drugiej ręki?