Produkcję Seat Leon (trzeciej generacji) rozpoczęto w 2013 roku. Leon ST 2.0 TDI należy do autosegmentu C i do klasy pojazdów typu Compact car.

W artykule przeczytasz

Seat Leon (trzeciej generacji) z napędem na przednie koła został wprowadzony do produkcji seryjnej w 2013 roku. Leon ST 2.0 TDI należy do autosegmentu C i do klasy pojazdów typu Compact car.

Ta wersja pojazdu posiada nadwozie typu Kombi – 5 drzwiowe i 5 miejscowe. Leon (trzeciej generacji) wyposażono w układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy podczas pokonywania zakrętów, przejmujący kontrolę nad połączonymi układami ABS i ASR. Leon (trzeciej generacji) w nadwoziu typu Kombi ma 4543mm długości, 1816mm szerokości i 1349mm wysokości.

Zamontowany silnik ma pojemność skokową 1968 cm3 o mocy 150KM (110kW) przy 3500obr., a najwyższy moment obrotowy osiąga z 320nM przy 1750obr.. Jednostka napędowa położona jest poprzecznie z przodu pojazdu. Pojazd napędzany jest silnikiem diesla. Pojemność zbiornika paliwa to 50 litrów. Średnie spalanie kształtuje się na poziomie n/a litra na 100 kilometrów. Do setki Leon ST 2.0 TDI rozpędza się w n/asek., a prędkość maksymalna to n/akm/h.

Układ hamulcowy przedni wyposażony jest w Tarcze wentylowane, tylny zaś w Tarcze niewentylowane. Zawieszenie z przodu to Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator, a z tyłu to Kompozytowa belka osi, sprężyny śrubowe.

Model i platforma Leon (trzeciej generacji)
Rozstaw osi 2631 mm
Rozstaw kół z przodu n/a mm
Rozsraw kół z tyłu n/a mm
Długość 4543 mm
Szerokość 1816 mm
Wysokość 1349 mm
Masa własna n/a kg
Masa dopuszczalna n/a kg
Pojemność bagażnika 587-1470 litry
Maks. masa przyczepy n/a kg
Pojemność zbiornika 50 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 1968 cm3
Ilość cylindów L4 (Rzędowy – 4 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Moc silnika 150KM (110kW) przy 3500obr.
Moment obrotowy 320nM przy 1750obr.
Położenie silnika Poprzecznie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 81.0×95.5 mm
Stopień sprężania 16
Rodzaj zasilania paliwem Diesel wtrysk bezpośredni
Doładowanie silnika / turbo Turbo doładowany
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Kombi
Ilość drzwi 5
Ilość siedzeń 5
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia ręczna 6 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na przód
Zawieszenie z przodu Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Kompozytowa belka osi, sprężyny śrubowe
Hamulce z tyłu Tarcze niewentylowane
Wielkość opon 205/55 R 16 V
Osiągi
Prędkość maksymalna n/a km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph n/a sec
Rodzaj paliwa Diesel
Spalanie n/a litra/100km
Emisja co2 n/a g/km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
0
Skrzynia biegów
0
Układ jezdny
0
Układ hamulcowy
0
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
0
Wykończenie
0
Przestrzeń
0
Wyciszenie
0
Wentylacja/ogrzewanie
0
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
0
Koszty eksploatacji
0
Koszty dużych napraw
0
Spalanie w mieście
0
Spalanie w trasie
0
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Odtwórz wideo

Przeczytaj też:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Twoich danych jest Autoiso Sp. z o.o., nr KRS: 0000840558, adres: ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice, Polska. Możesz się z nami kontaktować również przez e-mail: pomoc@autoiso.pl.

Możemy przetwarzać Twoje dane udostępniane nam podczas kontaktu z nami, które mogą stanowić dane osobowe, w szczególności: adres e-mail, nr telefonu, imię i nazwisko, dane z portali społecznościowych oraz treść wiadomości. Robimy to na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów, w celu komunikacji z Tobą, dla ochrony przed roszczeniami i realizacji roszczeń, przez okres do 6 lat od roku, w którym zakończono korespondencję, lub do zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu. Udostępnienie tych danych jest konieczne do komunikacji.

Możemy ujawniać Twoje dane podmiotom, z którymi współpracujemy i które przetwarzają te dane w naszym imieniu (odbiorcy danych) w celu świadczenia dla nas usług z zakresu: hostingu, informatyki, statystyki i analityki, marketingu, oprogramowania do zarządzania firmą i bazą kontaktów oraz komunikacji elektronicznej, księgowości i doradztwa prawnego. Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jedynie do Państw lub podmiotów zapewniających stopień ochrony danych osobowych odpowiadający regulacjom UE, w szczególności stosujących tzw. standardowe klauzule umowne UE.

Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia ich, a także do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub jego odpowiednika w innym państwie UE.

Więcej informacji o przetwarzaniu przez nas danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Co jest najważniejsze przy wyborze samochodu z drugiej ręki?