Subaru w wersji Impreza (trzeciej generacji) produkowany jest od 2009 roku. Samochód należy do klasy Compact car, który zaliczany jest do autosegmentu C.

Produkcja Subaru Impreza (trzeciej generacji) z napędem cztery na cztery została rozpoczęta w 2009 roku. Ta wersja należy do klasy pojazdów Compact car mieszczących się w segmencie C.

Model oferowany w wersji nadwozia typu Limuzyna – 5 drzwiowe i 5 miejscowe. Auto ma wymiary: 4415mm długość, 1740mm szerokość i 1475mm wysokość. Masa własna pojazdu wynosi 1315kg, a dopuszczalna masa całkowita to 1780kg.

Silnik zamontowany jest wzdłużnie z przodu pojazdu. Silnik ma pojemność 1498 cm3, a moc którą osiąga to 107KM, czyli 79kW, którą osiąga przy 6000nm/3200obr. Pojazd napędzany jest silnikiem benzynowym. Średnie spalanie możemy osiągnąć na poziomie 7.3 litra na 100km, a do zbiornika paliwa nalejemy 60 litrów. Auto rozpędza się do 100km/h w ciągu 13.2sek., a prędkość maksymalna wynosi 175km/h.

Układ hamulcowy w Subaru Impreza z przodu to Tarcze wentylowane, a z tyłu są to Bębny. Zawieszenie z przodu to Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator, a z tyłu to Oś wielowahaczowa, kolumna MacPhersona, stabilizator

Model i platforma Impreza (trzeciej generacji)
Rozstaw osi 2620 mm
Rozstaw kół z przodu 1505 mm
Rozsraw kół z tyłu 1510 mm
Długość 4415 mm
Szerokość 1740 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1315 kg
Masa dopuszczalna 1780 kg
Pojemność bagażnika 301-1216 litry
Maks. masa przyczepy 1000 kg
Pojemność zbiornika 60 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 1498 cm3
Ilość cylindów B4 (Boxter – 4 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Moc silnika 107KM (79kW) przy 6000obr.
Moment obrotowy 142nM przy 3200obr.
Położenie silnika Wzdłużnie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 77.7×79.0 mm
Stopień sprężania 10.1
Rodzaj zasilania paliwem Wtrysk wielopunktowy
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Limuzyna
Ilość drzwi 5
Ilość siedzeń 5
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia ręczna 5 biegowa lub skrzynia automatyczna 4 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na cztery koła
Zawieszenie z przodu Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Oś wielowahaczowa, kolumna MacPhersona, stabilizator
Hamulce z tyłu Bębny
Wielkość opon 195/65 R 15 H
Osiągi
Prędkość maksymalna 175 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph 13.2 sec
Rodzaj paliwa Benzyna
Spalanie 7.3 litra/100km
Emisja co2 173 g/km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
0
Skrzynia biegów
0
Układ jezdny
0
Układ hamulcowy
0
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
0
Wykończenie
0
Przestrzeń
0
Wyciszenie
0
Wentylacja/ogrzewanie
0
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
0
Koszty eksploatacji
0
Koszty dużych napraw
0
Spalanie w mieście
0
Spalanie w trasie
0
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Przeczytaj też: