Volkswagen Bora 2.0
Volkswagen Bora (A4 Typ 1J) został wprowadzony do produkcji seryjnej w 1999 roku. Auto należy do autosegmentu C w klasie pojazdów grupy Compact car.

W artykule przeczytasz

Prezentacja Volkswagen Bora (A4 Typ 1J) z napędem na przednie koła odbyła się w 1999 roku Volkswagen Bora należy do klasy pojazdów typu Compact car zaliczanych do autosegmentu C.

Ten model produkowany był z nadwoziem typu Sedan w wersji z 4 drzwiami i 5 miejscami. Samochód w standarcie wyposażony jest w ESP – system kontroli trakcji. Golf IV, Bora w nadwoziu typu Sedan ma 4376mm długości, 1735mm szerokości i 1446mm wysokości. Masa samochodu to 1237kg, a całkowita dopuszczalna masa wynosi 1755kg.

Silnik zamontowany jest poprzecznie z przodu pojazdu. Pojemność tego silnika to 1984 cm3, a moc którą generuje to 85kW, czyli 115KM, którą osiąga przy 5200nm/2400obr. Pojazd napędzany jest silnikiem benzynowym. Średnie spalanie możemy osiągnąć na poziomie 8.0 litra na 100km, a do zbiornika paliwa nalejemy 55 litrów. Do 100km/h pojazd rozpędza się w 11.0sek., a prędkość maksymalna to 195km/h.

Auto z systemem hamulcowym z przodu “Tarcze wentylowane”, a z tyłu “Tarcze niewentylowane”. Zawieszenie montowane na przód pojazdu to Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator, a na tył to Kompozytowa belka osi, sprężyny śrubowe, stabilizator

Model i platforma Bora (A4 Typ 1J)
Rozstaw osi 2513 mm
Rozstaw kół z przodu 1513 mm
Rozsraw kół z tyłu 1494 mm
Długość 4376 mm
Szerokość 1735 mm
Wysokość 1446 mm
Masa własna 1237 kg
Masa dopuszczalna 1755 kg
Pojemność bagażnika 455 litry
Maks. masa przyczepy 1500 kg
Pojemność zbiornika 55 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 1984 cm3
Ilość cylindów L4 (Rzędowy – 4 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 2
Układ rozrządu OHC
Moc silnika 115KM (85kW) przy 5200obr.
Moment obrotowy 170nM przy 2400obr.
Położenie silnika Poprzecznie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 82.5×92.8 mm
Stopień sprężania 10.5
Rodzaj zasilania paliwem Wtrysk wielopunktowy
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Sedan
Ilość drzwi 4
Ilość siedzeń 5
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia ręczna 5 biegowa lub skrzynia automatyczna 4 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na przód
Zawieszenie z przodu Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Kompozytowa belka osi, sprężyny śrubowe, stabilizator
Hamulce z tyłu Tarcze niewentylowane
Wielkość opon 195/65 R 15 H
Osiągi
Prędkość maksymalna 195 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph 11.0 sec
Rodzaj paliwa Benzyna
Spalanie 8.0 litra/100km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
1
Skrzynia biegów
1
Układ jezdny
1
Układ hamulcowy
1
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
1
Wykończenie
1
Przestrzeń
1
Wyciszenie
1
Wentylacja/ogrzewanie
1
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
1
Koszty eksploatacji
1
Koszty dużych napraw
1
Spalanie w mieście
1
Spalanie w trasie
1
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 4 Średnio: 3.3]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Odtwórz wideo

Przeczytaj też:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Twoich danych jest Autoiso Sp. z o.o., nr KRS: 0000840558, adres: ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice, Polska. Możesz się z nami kontaktować również przez e-mail: pomoc@autoiso.pl.

Możemy przetwarzać Twoje dane udostępniane nam podczas kontaktu z nami, które mogą stanowić dane osobowe, w szczególności: adres e-mail, nr telefonu, imię i nazwisko, dane z portali społecznościowych oraz treść wiadomości. Robimy to na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów, w celu komunikacji z Tobą, dla ochrony przed roszczeniami i realizacji roszczeń, przez okres do 6 lat od roku, w którym zakończono korespondencję, lub do zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu. Udostępnienie tych danych jest konieczne do komunikacji.

Możemy ujawniać Twoje dane podmiotom, z którymi współpracujemy i które przetwarzają te dane w naszym imieniu (odbiorcy danych) w celu świadczenia dla nas usług z zakresu: hostingu, informatyki, statystyki i analityki, marketingu, oprogramowania do zarządzania firmą i bazą kontaktów oraz komunikacji elektronicznej, księgowości i doradztwa prawnego. Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jedynie do Państw lub podmiotów zapewniających stopień ochrony danych osobowych odpowiadający regulacjom UE, w szczególności stosujących tzw. standardowe klauzule umowne UE.

Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia ich, a także do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub jego odpowiednika w innym państwie UE.

Więcej informacji o przetwarzaniu przez nas danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Co jest najważniejsze przy wyborze samochodu z drugiej ręki?