Produkcję Saab 900 (drugiej generacji) rozpoczęto w 1993 roku. Ta wersja należy do klasy pojazdów Medium car mieszczących się w segmencie D.

W 1993 rozpoczęto produkcję Saab 900 (drugiej generacji) z napędem na przednią oś. Saab 900 należy do klasy pojazdów typu Medium car zaliczanych do autosegmentu D.

Samochód oferowany w wersji Limuzyna – 5 drzwiowe i 5 miejscowe. 900 (drugiej generacji) wyposażone zostało w system kontroli trakcji ESP. Auto ma wymiary: 4637mm długość, 1711mm szerokość i 1436mm wysokość. Masa samochodu to 1345kg, a całkowita dopuszczalna masa wynosi 1840kg.

Silnik o pojamności 2498cm3 osiąga moc 125kW co po przeliczeniu daje 170 koni mechanicznych, która generowana jest przy 5900nm/4200obr. Jednostka napędowa położona jest poprzecznie z przodu pojazdu. Ta wersja Saab 900 (drugiej generacji) posiada silnik benzynowy. Pojemność zbiornika paliwa to 68 litrów. Średnie spalanie kształtuje się na poziomie 9.1 litra na 100 kilometrów. Do 100km/h pojazd rozpędza się w 9.2sek., a prędkość maksymalna to 225km/h.

Zawieszenie z przodu to Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator, a z tyłu to Kompozytowa belka osi, sprężyny śrubowe, stabilizator. Układ hamulcowy przedni wyposażony jest w Tarcze wentylowane, tylny zaś w Tarcze niewentylowane.

Model i platforma 900 (drugiej generacji)
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół z przodu 1446 mm
Rozsraw kół z tyłu 1443 mm
Długość 4637 mm
Szerokość 1711 mm
Wysokość 1436 mm
Masa własna 1345 kg
Masa dopuszczalna 1840 kg
Pojemność bagażnika 494-897 litry
Maks. masa przyczepy 1200 kg
Pojemność zbiornika 68 litry

Dane techniczne

Parametry silnika
Pojemność silnika 2498 cm3
Ilość cylindów V6 (Widlasty – 6 cylindrowy)
Ilość zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Moc silnika 170KM (125kW) przy 5900obr.
Moment obrotowy 227nM przy 4200obr.
Położenie silnika Poprzecznie z przodu pojazdu
Otwór cylinda x skok tłoka 81.6×79.6 mm
Stopień sprężania 10.8
Rodzaj zasilania paliwem Wtrysk wielopunktowy
Nadwozie
Rodzaj nadwozia Limuzyna
Ilość drzwi 5
Ilość siedzeń 5
Układ jezdny
Skrzynia biegów Skrzynia ręczna 5 biegowa lub skrzynia automatyczna 4 biegowa
Wspomaganie kierownicy Standard
Rodzaj napędu Na przód
Zawieszenie z przodu Wahacze, kolumna MacPhersona, stabilizator
Hamulce z przodu Tarcze wentylowane
Zawieszenie z tyłu Kompozytowa belka osi, sprężyny śrubowe, stabilizator
Hamulce z tyłu Tarcze niewentylowane
Wielkość opon 195/60 R 15 V
Osiągi
Prędkość maksymalna 225 km/h
Przyspieszenie 0-100 kmph 9.2 sec
Rodzaj paliwa Benzyna
Spalanie 9.1 litra/100km

Oceny użytkowników

Mechanika
Silnik
0
Skrzynia biegów
0
Układ jezdny
0
Układ hamulcowy
0
Average
 yasr-loader
Komfort
Widoczność
0
Wykończenie
0
Przestrzeń
0
Wyciszenie
0
Wentylacja/ogrzewanie
0
Average
 yasr-loader
Ekonomia
Jakość/cena
0
Koszty eksploatacji
0
Koszty dużych napraw
0
Spalanie w mieście
0
Spalanie w trasie
0
Average
 yasr-loader
Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

OBSERWUJ nas na Wiadomości Google.

Kliknij i dodaj nasz kanał do swoich Wiadomości Google i bądź na bieżąco.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.
Porównaj oferty wielu Towarzystw i oszczędzaj na OC/AC!
Advertisement

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Zobacz nasz kanał YouTube

Przeczytaj też: