Wezwanie serwisowe dotyczące samochodów marki Hyundai Tucson
Przedsiębiorca Hyundai Motor Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Hyundai Tucson wyprodukowanych w Czechach od 13 kwietnia 2021 r. do 21 sierpnia 2023 r., kurtynowa poduszka powietrzna może być ułożona w nieodpowiedni sposób, co może skutkować brakiem optymalnej ochrony podczas kolizji.
Liczba samochodów objętych wezwaniem
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 845 pojazdów.
Podjęte działania w ramach wezwania
Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Hyundai w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany poduszki.
Pozostałe informacje
Informacji związanych z kampanią udziela Hyundai Motor Poland sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa; tel.: 0 800 444 000).
UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie do akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.
Niniejsza informacja stanowi realizację obowiązków przedsiębiorcy, w zależności od roli pełnionej w obrocie, o których mowa w art. 14 ust. 2, art. 17 ust. 2 lub art. 19 ust. 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie homologacji i nadzoru rynku pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, komponentów i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów, zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 715/2007 i (WE) nr 595/2009 oraz uchylającego dyrektywę 2007/46/WE (Dz. Urz. UE L 151 z 14.06.2018 r., str. 1).
Źródło informacji: Uokik
Przeczytaj też: “Akcje serwisowe w modelach popularnych marek“