Wezwanie serwisowe dotyczące marki Ford Kuga
Przedsiębiorca Ford Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Ford Kuga, wyprodukowanych w fabryce Valencia od 14.11.2019 r. do 30.04.2021 r., dolna śruba mocująca pas bezpieczeństwa do słupka B nie została dokręcona odpowiednim momentem. Może to objawiać się hałasem podczas zapinania pasa lub jazdy po wyboistej drodze. W razie wypadku poluzowana śruba może spowodować, że pasy bezpieczeństwa nie zapewnią odpowiedniej ochrony.
Liczba samochodów objętych wezwaniem
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 11 pojazdów.
Podjęte działania w ramach wezwania
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów objętych kampanią będą proszeni o kontakt z Autoryzowanymi Dealerami w celu dokonania stosownej naprawy.
Pozostałe informacje
Informacji związanych z kampanią udziela Ford Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Taśmowa 7; 02-677 Warszawa; tel. 22 608 67 80).
UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.
Niniejsza informacja stanowi realizację obowiązków przedsiębiorcy, w zależności od roli pełnionej w obrocie, o których mowa w art. 14 ust. 2, art. 17 ust. 2 lub art. 19 ust. 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie homologacji i nadzoru rynku pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, komponentów i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów, zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 715/2007 i (WE) nr 595/2009 oraz uchylającego dyrektywę 2007/46/WE (Dz. Urz. UE L 151 z 14.06.2018 r., str. 1).
Źródło informacji: Uokik
Przeczytaj też: “Akcje serwisowe w modelach popularnych marek“